Kurv

Kurv

Handelsbetingelser

BETINGELSER

Vi er altid til at tale med, men herunder finder du de formelle betingelser.

Generelle oplysninger

Yansa Media ApS (herefter “Yansa”)
Cvr: 41636823
Smedeland 7
2600 Glostrup
Hej@yansa.dk

Betaling
Du kan betale for dit køb med Dankort, Dankort/VISA, Mastercard, Paypal, Mobilepay eller EAN betaling. Vi tager ikke kortgebyrer ved brug af danske betalingskort. Ved online-køb hæves beløbet først på dit kort, når varen afsendes.

Bestilling af varer med tryk af eget logo eller navn, skal som udgangspunkt forudbetales.

Priser
Priser vises uden moms. Moms vises ved betaling og på faktura.

Fragt
Levering af varer fra Yansa anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med GLS, PostNord eller fragtmand, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og Yansa.

Varer sendes typisk indenfor 48 timer efter modtaget ordre, men for visse varer oplyses det forventede leveringstidspunkt i ordrebekræftelsen. Levering på købers adresse i Danmark vil derfor normalt ske indenfor 3-10 dage. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges. Vi sender fragtfrit ved køb over 999kr. ekskl. moms. Fragtpriser fremgår af indkøbskurven.

Fortrydelsesret 
Som forbruger har du 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til Hej@yansa.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
Levering af digitalt indhold, f.eks. computerprogrammer, apps, spil, musik, film mv., som ikke leveres fysisk på f.eks. CD eller DVD, hvis du forinden har accepteret at udførelsen sættes i gang og at din fortrydelsesret dermed mistes,

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, så vidt det er muligt.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:
Yansa Media ApS
Smedeland 7
2600 Glostrup
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Fortrydelsesret i erhvervskøb
Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har
fået et tydeligt personligt præg, er undtaget fortrydelsesretten. Dette kan være produkter med individuelt tryk af f.eks. logo eller tekst.

Reklamationsret, private
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
Yansa Media ApS
Smedeland 7
2600 Glostrup
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@workstyle.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 17.2.2020

Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Yansa Media ApS
Erdalsvej 28
2600 Glostrup
E-mail: Hej@yansa.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

Bestilt den:

Modtaget den:

__

Forbrugerens navn:

Forbrugerens adresse:

_

Forbrugerens underskrift:

Dato:

__

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)